...................... OKULU 2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 7. SINIF Bilişim Teknolojileri ve Yazılım 1. DÖNEM 2. SINAV KAĞIDI

AD-SOYAD:....................................... NO:........


sinavbak.com

  • 1)


    Cevap: C
  • 2)


    Cevap:
  • 3)


    Cevap: D
  • 4)


    Cevap: B
  • 5)


    Cevap:
  • 6)


    Cevap: A
  • 7)


    Cevap: A
  • 8) Yandaki kod bloğuna göre karakterimizin nasıl hareket edeceğini anlatınız.


    Cevap:
  • 9) Yandaki kod bloğuna göre karakterimizin nasıl hareket edeceğini anlatınız.


    Cevap:
  • 10)



    Seçili olan tuşa basılı olma durumunu kontrol eder.

    Karakterin istenilen derece kadar saat yönü tersine dönmesini sağlar.

    Karakteri ekranda görünür hale getirir.

    Bu blok içerisinde bulunan bloklar sırasıyla program durdurulana kadar tekrar tekrar çalıştırılır.

    İlk kutudaki değerin ikinci kutudaki değerden küçük durumu kontrolü yapılır.

    Karakteri istenilen kostüme geçmesini sağlar.

    Cevap:
  • 11) Scratch programının kullanım amacı hangi şıkta doğru şekilde ifade etmiştir?
    a) Oyun, çizgi film ve animasyon oluşturabiliriz.
    b) Sadece yazı yazmakta kullanabiliriz
    c) Scratch bir bilgisayarın çalışması için gereken donanımdır
    d) Scratch’ı internete girerken kullanırız
    Cevap: A
  • 12) Scratch programında sahne ne anlama gelmektedir?
    a) Kullanılan bloklar bulunduğu bölümdür.
    b) Yazı yazabildiğimiz bölümdür.
    c) Blokları çekip bıraktığımız yerdir.
    d) Tasarladığımız karakterin hareketini sergilediği bölümdür.
    Cevap: D
  • 13)


    Cevap: B
  • 14)


    Cevap: C
  • 15)


    Cevap: B
Yorum Yap
Gönder