...................... OKULU 2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 6. SINIF Bilişim Teknolojileri ve Yazılım 1. DÖNEM 1. SINAV KAĞIDI

AD-SOYAD:....................................... NO:........


sinavbak.com

  • 1) Giriş birimlerinden 3 tanesini yazınız




    Cevap:
  • 2)


    Cevap: B
  • 3)


    Cevap: C
  • 4)


    Cevap:
  • 5)


    Cevap: B
  • 6)


    Cevap: A
  • 7)


    Cevap: D
  • 8) Scratch programında hazırlanan çalışmaları kaydetmek için hangi menü kullanılır?
    A) Dosya > Kaydet
    B) Düzenle > Bir adımlık kurulum
    C) Dosya > Yeni
    D) Paylaş > Bu projeyi internette paylaş
    Cevap: A
  • 9)


    Cevap: A
  • 10) Çalışma sahnesinde karakterlerimiz hangi koordinat sisteminde hareket eder?
    A) Y,Z
    B) X,Z
    C) X,Y
    D)X.Z
    Cevap: C
  • 11) Yandaki kod bloğuna göre karakterimizin nasıl hareket edeceğini anlatınız.


    Cevap:
  • 12) Yandaki kod bloğuna göre karakterimizin nasıl hareket edeceğini anlatınız.


    Cevap:
  • 13) Scratch programının kullanım amacı hangi şıkta doğru şekilde ifade etmiştir?
    a) Oyun, çizgi film ve animasyon oluşturabiliriz.
    b) Sadece yazı yazmakta kullanabiliriz
    c) Scratch bir bilgisayarın çalışması için gereken donanımdır
    d) Scratch’ı internete girerken kullanırız
    Cevap: A
  • 14)


    Cevap: A
  • 15)


    Cevap: A
Yorum Yap
Gönder